Bu kız neden erkeklerin yanında beni kötülemeyi amaçlıyor hep?

Neden arkadaşım erkeklerle olduğumuz ortamda benim her lafıma atlıyor mesela bişey diyorum ne alaka kanka diyip duruyor işte sınıftan biri dershanede gözünüze kestirdiğiniz biri var mı dedi Bende yok dedim kız dediki senmi kesmiyorsan ben kendimi camdan aşağı atarım dedi bende atabilirsin kanka dedim Çünkü çıkarkende iyi kesmeler dedi sanada dedim. Mesela erkeklerle oturmuşuz konuşuyoruz hemen dalıyor ortama ben mesela diyorum ki ığdırda azeriler var kürtlerle çok iyi anlaşıyorlar barış içindeler kız gelmiş diyorki gülerek azeriler çok rahat yaşıyormuş benim dediğimle ne alaka bide dertli şarkı dinleme konusu açıldı bende şey dedim dertli şarkıyı ağlamak için dinlerim dedim onada gülerek ağlamak için ne alaka ya dedi bende olabilir kanka dedim. Yok yani altında kalmam da neden yapıyor bana garezimi var neyi var sadece nefes alıyorum harbiden de iyi kalpli bir insanım kimseyi kırmam kimseyle uğraşmam kız erkeklerin benimle konuşmasınamı sinir oluyor sizce?
Bu kız neden erkeklerin yanında beni kötülemeyi amaçlıyor hep?
Cevapla