Ne yapıcam nasıl düzelicem nolur okuyup bişey dıyın?

Mesela şöyle anlatıyım bı koltuğun var uzun süredir seninle başlarda seviyosun o koltuğu canını acıtsa da senı rahat hissettirmesede ama zamanla seni rahat hıssettırecegıne canını yakmayacagına ve değişeceğini umut ediyosun ve o koltuğu hayatında tutuyosun aradan uzun zaman geçiyor elinden geleni yapmıssın rahat etmek için koltuğun değişmesi için ama olmamış ve çok yıpranmışsın artik ne onu değiştirmek için bir heves kalmış içinde ne de sevgi aslinda şunu iyi biliyorsun ki o koltuğu atıp yerine yenisini alsan rahat ediceksin mutlu olacaksın ama uzun zamandır benımle ona alıştım yenısını almaya cesaretim yok diye düşünüyosun ve bişekilde o koltuktan vaz geçip atıyosun çünkü sevgi de yok üstüne bir de senın canını yakıyo rahat hissettırmıyor onu attın ama arada dıyosun ki iyi kötü uzun süredir onunlaydım anılarım onunlaydı dıyosun mevzu tamamen peki ben bu koltuğun yokluğuna nasıl alısıcsm ne yapıcam

Ne yapıcam nasıl düzelicem nolur okuyup bişey dıyın?
Cevapla