Erkek arkadaşımla çıkarken bi kaç kişi ile konuştum çok pişmanım ne yapıcam?

Şu an 2 yıl oldu ilişkinin başlarında sosyal medya üzerinden bir kaç kişi ile konuştum çünkü bu kadar uzun olacağını tahmin etmemiştim, uzak mesafe olduğu için de o da yapmıştır diye düşündüm, yaptı mı bilmiyorum ama çok kötü hissediyorum acil yardım.
Erkek arkadaşımla çıkarken bi kaç kişi ile konuştum çok pişmanım ne yapıcam?
Cevapla