Ben ergenlikte erkeklere kendimi kullandırdım canım çok acıyor pişmanım ne yapmalıyım?

12 13 erkek bedenimden faydalandı daha reşit değildim sonradan çok pişman oldum mücadele edemiyorum günahkarım çok başka günahlarım da var ben huzur bulamıyorum
Ben ergenlikte erkeklere kendimi kullandırdım canım çok acıyor pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla