Normalde hic yapmadığım şey ve arkadaşlarımın arkasından konuştum çok pişmanım?

Rahat konuşacak yüzüm bile yok. Psikolojim çok dağınıktı nasıl yaptım bilmiyorum. Ki arkadaşımın bana söylediği çok büyük bir sırrı birine söyledim. Sohbet esnasında o da merağından sormuştu. Onuda çok tembih ettim sakın birine söyleme diye. Ama nasıl söyledim bilmiyorum. Ne yapmalıyım? Yani konuşurken bile onlarla içim rahat değil. Ağzımdan kaçarsa? Ne yspmalıyım? Yüzünemi söyleyim arkasından konuştum diye? Konuşmazsalarda konuşmasınlar benim içim rahat etsin. Ama birine söyleyemem sadece. O bayağı büyük bir sırdı. Ve eminim ondan çıkmayacağınıda zaten. Ama yinede gerek yoktu böyle bişeye. Kendime bile güvenmez oldum bunu yaptıktan sonra. Nasıl yaptım böylr bişeyi
Normalde hic yapmadığım şey ve arkadaşlarımın arkasından konuştum çok pişmanım?
Cevapla