Zamanında bir erkek arkadaşım için çok kötü şeyler yaptım, kendimi kötü hissediyorum. Aileme anlatmak istiyorum, anlatmalı mıyım?

Zamaninda bir erkek arkadaşım icin cok igrenc seyler yaptim fotoğraf tarzinda neden yaptığımı bile anlamıyorum sanirim saf sevgimi kullanarak bana herseyi yaptirtti ve sonuç husran yari yolda birakti beni kendimi cok iğrenç biri olarak hisediyorum bedenimden midem bulaniyor aileme anlatmak istiyorum onlarda boyle şeylere cok karşı ama ben artik bu igrenc duygularımla yasamak bile istemiyorum bana ne yaparsalar yapsinlar istiyorum ölmek istiyorum gercekten sabrim tükendi
Zamanında bir erkek arkadaşım için çok kötü şeyler yaptım, kendimi kötü hissediyorum. Aileme anlatmak istiyorum, anlatmalı mıyım?
Cevapla