Erkek arkadaşım ile bir şeyler yaşadık ben pişmanım bunu ona demeli miyim?

6 aylık ciddi düşündüğüm erkek arkadaşım ile geçen gece öpüşürken birden gaza gelip bir şeyler yaşadık

Ben kesinlikle pişmanım ve bu tarz şeylere son vermek istiyorum. Bu kararımı erkek arkadaşıma bu pişmanlığımı anlatsam beni anlar mı beni sevdiğine eminin yoksa pişman olmam gözüne itici mi gelir. Sadece kararımı mı söylemeliyim. Lütfen bana fikir verin.

Erkek arkadaşım ile bir şeyler yaşadık ben pişmanım bunu ona demeli miyim?
Cevapla