Güzel olmadığım için erkeklerden uzak duruyorum yanlış mı?

Dışarda bembeyaz tenli çok güzel kızlar varken beni napsınlar

Güzel olmadığım için erkeklerden uzak duruyorum yanlış mı?
Cevapla