Güzel olmadığım için erkeklerden uzak duruyorum. Doğru mu yapıyorum?

Bakımlı sayılırım ama güzel değilim. O sebeple erkeklerden uzak duruyorum. Zaten bana bakmazlar mantığı var ki zaten de öyle. Hayatımda sadece bir kez teklif aldım ve o da 8 sene önceydi. Onun da amacı farklıymış zaten. Yaşım 27 ama arkadaşlık amacıyla yaklaşan bile olmuyor.

Güzel olmadığım için erkeklerden uzak duruyorum. Doğru mu yapıyorum?
Cevapla