Kendimi çekici bulmuyorum o yüzden uzak duruyorum saçma mi sizce?

Arkadaşlar merhaba, kendimi pek beğenmiyorum tip ve vücut olarak karşı cinse hitap etmiyorum. O yüzden pek kızlarla konuşmuyorum adım atmıyorum zaten 1-2 kez adım attım onlarda başlamadan bitti. Sizce bu yaptığım saçma mi?

Kendimi çekici bulmuyorum o yüzden uzak duruyorum saçma mi sizce?
Cevapla