Güzel olmama rağmen erkekler benden neden uzak duruyor, nerede hata yapıyorum?

Soğuk davranıyorum genelde. Ama sıcak davranınca kolay gibi algılanıyorum. İki türlü de uzak duruyorlar. Ben anlamıyorum nerede hata yapıyorum? Güzel kızım hatta şaka gibi ama bunu erkekler bile söylüyor iş ilişkiye gelince ya ciddi değiller, ya da ciddi olan benden uzak duruyor

Güzel olmama rağmen erkekler benden neden uzak duruyor, nerede hata yapıyorum?
Cevapla