AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Aynı durumu bende yaşıyorum. Eskisini unutmadan bir izdivaç kurma. Buyuk hata yapmış olursun
Bacim Cok yanlis yollardasin Şu an dulsun ama akln eski esinde ve Şu an konustugun biri var eski esini seviyorsan yenisiyle konusup ayrilmalisin eski kocana mesaj atmalisin gurur falan yalmadan yoksa konustugun kisinin hakkina girersin
Bu sabah mesaj attım görüşücez
aklında başka erkek varken yeni biri ile olmak adama haksızlık olur. aldatmak gibi bir şey
Eski eşinle neden ayrıldınız?
Sen onu özledin belki o seni özlemedi.
Hangisini daha çok sevdiğine karar ver.
Karşıdakine kibarca onunla olmayacağını söyleyebilirsin.
Dürüst olmadığın tam anlamıyla şeffaf olmadığın biriyle evlenmek çok doğru olmaz bence
5 Ay kısa bir süre değilmi hayatını değiştirmek için?
Geçmişe takılma, geleceğini düşün ve hayatını yaşa.
Eski adı üzerinde yürüse o zaman yürürdü bu ilişki eskiyi sil at
aryrılmayı düşünüyorsun galiba doğru mu anladım?
Bende senden 1 tane arıyorum evli gizli olan
önce bi sakin ol su iç sonra ve kalbinin sesini dinle
Bazı şeyleri düzeltebiliyorsan bunu yapmalısın
Yeni kişiye şans ver
Evlilik yaptığını da şöyle
Önce sevgiline evlilik yapıp boşandığını söyle de gerisi hallolur.
Sizin gibi *pt*llar yüzünden kimseye güvenemiyoruz 😡🤬 bunun sonu yok ki aw eski eşine dönünce de bu sefer diğer adamı düşüneceksin sizin gibi cheddar gönüllülerden bıktık artık yok olun aryık 😡😡 dönme eski eşine yeni sevgilinle de ayrıl boşa onları üzüp yıpratma onları sen ve senin gibiler tek yaşamalı sevilmeyi hak etmiyorsunuz.
Yemin ederim bir kadın olarak şu dönemdeki erkeklere çok üzülüyorum. Çok haklısınız kadınlara güvenmemekte, yerinizde olsam bizim kızlarla konuşmam bile hepsi paragöz ya da kaşar. Çoğu kız arkadaşımla bu yüzden muhabbeti kestim, karakter diye bir şey kalmamış şimdiki bazı kızlarda
Ya helal olsun hanım efendi ilk defa biz erkeklere hak veren bir tane kadın var erkek düşmanı olmayan Allahıma şükür🤲
Sorusormak kişisi sen kendi hemcinslerini düşün önce. Senin üzüldüğün durumun beterini kadınlar yıllardır yaşıyor. Senin zoruna giden ne oldu. Kadınlar değeri sağlamaya başladı diye üzülen gerçek bir kadın olamaz.
@sorusormakkk555 bak çok doğru söylüyorsun ve senin gibi düşünen kızlar nedense aşırı kilolu ve bakımsız oluyorlar. Yermek için demiyorum ama öyle. Bi de çirkin erkek sevdiğini söylemişsin. Muhtemelen iletişimi kestiğin arkadaşların, çok bakımlı ve çok fit kızlardı. :)
@sorusormakkk555 Emin ol arkadaslarinda seninle gorusmek istememiş iliskilerini kesmislerdir seninle arkalarindan burads bile atıp tutuyorsun . Kaşar ne demek ne biçim insansın. Bu sekilde yalnizliga mahkum kalmaya devam et.
Sevgilini oayalama ayrıl diğeriyle de şansını dene olmadigla olmadı yapicak bişi yok ama suanki sevgilini de çıkmaza sürükleme şal çocuğu
Allah yardımcın olsun
Amin.
Bence üzülme derim geçmiş geçmişte kaldı bence kafaya takma ve üzülme kendini üzmeye değer mi? ❤
Seni anlıyorum canım💖
Kısa ve net konuşacağım eski eşinle neden ayrıldın demekki gençlik ateşi çabuk döndü. Şimdi ise kariyer sahibisin ve aklın başında eski eşini sevgiline söyle ona dürüst ol ve ruhen ve bedenen anlaşoyorsanız evlenin
bence şu anki sevgiline dürüst olmalısın. sonrasında öğrenmesi ihanet duygusu hissettirir. eski eşine özlemiş değilsindir bence. sadece evliyken yaşadığınız yan yana olduğunuz zamanlar aklına gelince o anları yaşamayı özlemişsindir
Eski eşini aşman lazım. Lazımdı ki yeni bir ilişkiye adım atabil.
Yeni başladığın ilişkideki sevgiline yalan söylemekle kalmayıp, eski evliliğini anlatmamışşın. Ona gerçeği bir an önce söyleyip, eski kocanı aşamadigini söylemen lazım.
bence bu iyi adamı kendinden soyutlayarak ona iyilik yapmış ol. madem iyi biriymiş bu iyiliği yap ona
Yeni cocukta mutlu etmemis sekste kotu heralde eskisine aklin kaymis
Yeni cocukla el ele bile tutusmadik ne seksi?
O zaman cocuga uzuldum
Hayatindaki en onemli. seyi bile anlatacak degeri vermemissin
Neden anlatayim ki
Sevgilinmis ya hani?
Derin duygularım yok ona karsi sadece iyi bir insan oldugu icin gorustum bu sekilde de aylar gecti boyle bir duruma evrilecegini dusunmedim.
Seks yapmanin akliniza gelmemesi de ilginc
Cocuk dogru kisiydi belki ama. artik o da elden gitti
Niye yapayim be 3 5 aydir tanidigim kisi ile. Gitsin zaten istemiyorum.
10 sene olmus ayrilali hayatina kimse girmemesi sence normal mi
Normal veya degil benim hayatım su an benim hayatimi yargilamiyoruz burada ki kimse yargilayamaz..
Yargilamiyoruz konusuyoruz
Normal mi? v. s demen yargilamak. Bana normal gelen sana gelmeyebilir sana gelen bana gelmeyebilir hepimiz farkli insanlariz sonucta ki cinsel anlamda birliktelikten bahsediyorsun ne su an gorustugum kisi ile nede bosandiktan sonra gorustugum baska biri ile birlikte olmadim.
Ilginc geldi demekki dogru kisi olmadi
Bence her seyi ilk adamda deneyimledigi icin baskasiyla olamiyor.
@Sivenoxs sacma
Tek sebebi evlilikten sonra birine guvenmek uzun suruyor
O adami hala seviyor tek sebebi bu.
@Sivenoxs bence sevgi olamaz yillsr gecmis cocukmus zatwn
Ne o. adam. ayni kaldi ne kendisi
Sanmam sonucta evlenmisler cocuklugu kalmamis o işin artik.
Artik is guc sahibi insanlar daha bile iyi iliskileri olabilir.
@Sivenoxs cok degismislerdir
Ayni esekten 2 kez de dusulmez
Degismislerdir ama sevgi baki kalır..
Ikiside bekar olabilir bence.
@Sivenoxs deneyebilirler ancak surec herseye basindan baslatmaz her kavgada neden ayrildiklarini hatirlarlar
Cok merak ediyorum eski esin ne dedi
Eski işin istiyorsan öyle mutlu olacağını düşünüyorsan mesaj at eski eşinle görüş
Biriyle denemiştim olmamış şu an ki görüştüğünü kişiye eski evliliğinden bahset eğer bunu kabullenirse seni gerçekten seviyordur hayır derse zaten yanlış kişidir.
Unutammais olabilirsin eski sevgili ama gecmis yani sana yamkis yapmiski birakmissin bence yeniyle bak hayatina onunlada olmuyosa yoluna bak ama. eskiye donme bence
Geriye bakarak yürüdüğün müddetçe önünü göremezsin. Ve bu da ayağının takılıp düşmesine sebep olur.
@EfendiVictoria vaov
Yazdım ona yinede son defa görüsücem.
Kimseyi kendine yara bandı yapma
Ayrıl ve yanındaki insanı üzme bu şekilde aklında başkası varken hiç etik değil yanındaki insana büyük saygısızlık t
Askim neyden dolayı bosandiniz peki şiddet falan mı uyguluyodu ve çocuk yok sanirim
Bence de ne oldu? Neden kıymetli oldu?
Eski eşinden boşanma konusunda suç seninse çekeceksin ızdırabını. O mutlu bi hayat sürecek sen de izleyeceksin onu, hep stalklayacaksın.
Ayrıca sevgilinin de başını yakma aklın karışmış senin.
Eski kocana nispet yapmak için kullanma adamı.
Eski kocama mesaj attim bugun yüz yüze gorüsucez onu seviyorum buna engel olamiyorum.
Seks ihtimali var mı
O zaman hemen sevgilinden ayril oyalama daha fazla onu zaten eski evliligini gizleyerek en buyuk darbeyi atmissin ona
Bence de * olacak gibi bu akşam kdkdjfjfjdjcjcj
Ay ne alaka hemen gorustuk diye birlikte mi olacagiz ne sacma bir dusunce bu.
Sanki istemiyosun da
Beni ilgilendirir.
Seni ilgilendiriyorsa, burada ağlama :)
Sanane istedigim yerde aglarım sanane ki karar mercii misin sen? Benim sorum en fazla yorum yapabilirsin o kadar.
Dulun boşanmışın kısmeti bol olur derlerdi...
Bizim gibi hiç evlenmemiş bekarlar da avucunu yalasın...
Ne alakasi var dulla bekarla ? Senin de etrafinda kimler kimler vardir bir baksan..
Ben bakıyorum bakıyorum bakıyorum ama kimse yok
Belki de sen çok seçicisin , kimseye şans vermiyor olabilirsin.
Şans isteyen yokki vereyim
Daha önceden bir evlilik yaptığını kesinlikle sevgiline söylemelisin söylememen hata
Ama şunu unutma ki eğer ilkini gerçekten sevseydin ikincisi olmazdı...
Çünkü yeni sevgilin eşine göre pasif kaldı onun ne kadar değerli vazgeçilmez olduğunu fark ettin
Eski sevgilini unutamam için onun kötü hallerini düşün o zaman unutursun
Sağlıklı dusunmeni tavsiye ederim sonrasında yine kendin için en iyi karari verecek olan sensin
Kaşar bir kezban olduğunu düşünüyorum başta. Öneriye gelirsem de ayrıl sevgilinden, adama yazık ki senin gibi kaşarla sevgili. Midemi bulandırıyor böyle hemcinslerim
Haddini bil. Kız kötü bir şey yapmamış. Hangi dediği seni böyle delirtti.
Sen de mi kocanı aldatıyorsun kezo 😂 ay ne kadar anlayışlı birisi ya
Koca aldatmak nerde? Paylaşımı tekrar okudum aldatmak ile ilgili bir şey görmedim. Kezo yaziyosun filan senin ozguveni düşük biri olduğunu anladım. Hadsizlik yapiyosun kadınlara salliyosun. Hangi dediği seni bu kadar çıldırttı onu yazmiyosun. Çünkü yok. Hayatına giren yeni biri var. İlişki çok yeni ve evlenme teklifi alıyor. Eski eşini düşünüyor aklına geliyor. Bu aldatmak değil ki. Kaldı ki süre istemiş. Kendi duygularından emin değil. Tam tersi bu insanlar en dürüst kişiler. 5 ayda evlilik kararı olmaz. Kendinden emin değilse düşünmesi kıyas yapması gerekir. Sen eğer bir evlenme teklifine pat diye atliyorsan bu senin aldatmaya meyilli olduğunu gösterir. Sakın ne alak deme ozguveni düşük kişiler sürekli hakaret ederek kendini belli eder. Sen öyle yapiyosun. Daha sonra aldatanlar hep ozguveni düşük kişilerden çıkar. Yani senin gibilerden. Ahlaklı davranmak ne demek onu bile bilmiyosun. Yazık.
Okumaya gerek bile yok
Okuduğuna o kadar eminim ki 😂😂
nasıl daha önce evlenip boşandığını söylemedin :) bu biraz haksızlık değil mi?
Unutacaksın başka kaçarı yok bende aldatıldım ama zerre hiç umrumda değil
Düşman başına bu tipler
Beta bulunmuş alfa akıldan çıkmıyor ama fsfsf
Evet birazda oyle gibi oldu.
Alfa dul
Tekrar onunla olmak istiyorum.
psikolojik destek almalısın
Zaten alıyorum fakat konuyla bir ilgisi yok.
Hayırlısı biraz yalnızlığı dene
Zaten yillardır yalnızım.
Kızmazsanız bir şey sorucam boşanma sebebiniz neydi ben 28 yaşındayım evliliğe soğuk birisiyim ondan sordum ?
Kimse evlenmiş boşanmış bir kadınla evlenmez bekar erkek için sende kendin gibi boşanmış birini bulman lazım
Pardon da bu ön yargı neden çevremde bir çok kişi boşanmış ve daha önce evlilik yapmayan kişilerle evledi eski kafadan çıkın
Şuanki erkekler ne yaşıyor peki bir sürü ilişki
Bu kişi en azından evlenip ayrılmış zihniyetinizi biraz değiştirin
Misakisaki babam 35 yıllık avukat bende avukatım ben görmedim evlenmiş boşanmış bir kadının hiç evlenmemis erkekle evlendiğini televizyonda zenginlerde görüyoruz evet diğer türlü yok
Çevremde bir çok kişi bu şekilde evlendi neden evlenilmesin ki
Sosyal medyadan da görüyorum
Arkadaşım evlendi 7 yıl önce mutlular gayette
Ayrıca bende hukuk şirketinde çalışıyorum
Ok..
Demekki eski kocan gibi yapamıyor
Neyi yapamıyor?
Bazı şeyleri
Cinsellik mi? Eger oyleyse su an gorustugum kisi ile aramizda bir sey gecmedi.
Sevgisel ve duygusal
Hic biri yok ben zaman gecirmek icin gorusuyordum.
Olmadığı için işte eski kocan aklına geliyor
Cünku hala onu seviyorum.
O zaman normal aklında çıkmaması
Eski kocanın neden eski olduğunu hatırlıyor musun?
Onu hala seviyorum su an sadece tek hissettigim ne yazik ki bu.
Neden eski neden bi hatırlat kendine
Çok şeyi değiştirir o suçlu ise tabii.
Yani buyuk bir sebebi yoktu bosanmamizin. Onun ailesi benim ailem cok genctim bi yandan okul o bu derken kaldiramadim evliligi bosanalim dedim.
Hmm o zaman sen bi dene. Ciddi bir şey de yokmuş zaten.
Sevgilinden de ayrıl yazık adama aldatıyorsun onu şu an düşünsel olarak
Evet bence de dusunmem bile ona hata yaptigim anlamina gelir.
Öyle
Allah'ım sen akıl fikir ver
@HeavyRain77 ne düşünüyorsun
Birini unutmadan diğerine umut verirsen hayatının hatasını yapmış olursun. Karşındaki insana en başında yaşadıklarını anlatmalısın ki onu kandırmamalısın. Bu kişi saklamış çok büyük bir hata. Ne yaparsan yap doğru ol. Adam sana evlenme teklifi bile etmiş. Bu zamana kadar bu adamın duygularını bilip gerçeği söylememek ahmaklıktan da öte bir şey. Allah karşısındaki insana sabır versin biran önce de umarım vazgeçer. Dürüstlük herşeydir. Kaybedin ama dürüstlüğünüzle kaybedin. Zaten o zaman kaybeden olmayacaksınız. Sen eski kocanı düşünmeye devam et belkide adam senden ayrılmayı kurtuluş olarak görüyordu. Sense hazır olmadığın bir ilişkiye başlayıp suçsuz birinin umutlanmasına vesile oldun. Yalancı insanlardan nefret ediyorum. Hemde aklında biri varken böyle bişey yapmadı da acabası. @bayannc düşünecek bir şey yok fevkalede karaktersizlik olarak düşünüyorum. Allah herkesi doğru ve dürüst insanlarla karşılaştırsın
Amin
beter olman dileğiyle.
Bir temizlikçi tut toplasın etrafı 😂
İkizler burcu sun sanirim
Eski eşine de ver sevgilinede
Olan oldu artık sevgiline yazık düşünme
Sizin iş olmaz. Başka birine bak.
Hata yaptığımı anladım mı diyorsun?
cane çokk mu sevdin
e i g bile yokk
Aynı romanı 3 kere Okumakla sonucu değiştiremezsin
Bence hata ediyorsun. Bir çok şeyde hemde..
Yarın görüşürsen seni yatağa atar