Evliyim eski sevgilimle konuşuyorum, fikir verir misiniz?

Lütfen kınamayın birşey demeyin namussuzsun falan demeyin. Bende 1 ay öncesine kadar olsam de evliyken biriyle konusmam diyordum. konuşanları yargiliuordum. 2 senelik evliyim eşimle birlikte olduğumuz için evlendim 2 senedir mutlu değiliz 1 gün iyi 10 gün kötü mutsuz bir evliligim var. Boşluktayım. Bebeğim de oldu sabah akşam onunla ilgileniyorum canım herşeyim o sadece. Eşim hiç destek olmuyor bir kere bir güzel kelime duymadım ağzından 10 yaş var aramızda ilgi sevgi güzel söz istiyorum. Diyorum boşver otur ye parasını parası da yok zor geçiriyoruz. 15 yaşındayken akrabamız ile çocukluk zamanında sevgili olmuştuk o yaşta ne anladıysak çocukluk. O İstanbul'da yaşıyordu yazın gelmişti sonra aileler öğrendi ayrıldık gitmişti daha da görmedim. Ama hep aklımdaydı çocukluk çünkü. Köyde evlerimiz yan yana ama arada tarla var o kadar gittim hiç görmedim 2 ay önce geldiğini öğrendim 6 aydır burdaymis ama. 1 ay önce çarşıda geziyordum tam bir köşeyi dönüyordum telefona bakıyordum kafami kaldırdım karşımda. Allahım öyle koyu oldum ki. O da aynı şekilde hiç konuşmadık gittim. Mutsuzum zaten akşam fake hesaptan yazdım lütfen kınamayın yanlış olduğunun farkındayım. Eşime de aileme de boşanmak istiyorum diyorum hiç biri kabul etmiyor. Konuştuk ama ben olduğumu söylemedim o anladı. Sonra kendi hesabımdan yazdı numara mi aldı. Dedim. evliyim ben ne konuşacaksın benimle. Dedi 1 kere görmek istiyorum. seni bebeğini kötü bir niyetim yok allah kuram çarpsın hep aklımda bir ukteydin. Düğününden sonra eve geldiniz balkona ciktin bir ara ilerde ışıkları yanan sarı araba vardı hatirliuomusun dedi evet farketmiştim de ne alaka bendim o dedi şok oldum. sevgiliden ziyade çok iyi arkadaştık inanın içinde bir kötülük yoktu cagirdim eve gel yemek yiyelim bebeği gör istiyorsan dedim. Geldi bayağı konustuk allahım yeminle 2 sene üstüne gerçekten insan olduğumu anladım birlikte olmak istedi ısrar etti kabul etmedim ben zorla yapacak bu noktaya geldi bırakmaz dedim hiç bir şey yapmadı tamam dedi. Konuşmaya devam ettik yine geldi birlikte olduk :( sonra yine oldu yine konsutuk gezdik bana aşırı değer veriyor al bebeğini de gidelim burdan ben seni asla bırakamam diyor bebegimle aşırı ilgileniyor benimle. Lütfen kınamayın çıkmazdayım. Abime dedim biz anlasmaiyoruz boşanalım kabul etmediler. Ailem çok iyi onlara böyle birşey yaptığım için yüzlerine bakamıyorum. Kocam desen 12 1 de gelir her akşam kahveden sabah gider gorduhm yok ona da dedim bosanacagim tamam dedi sonra kabul etmedi. Bir akıl verin dedim daha konusmaaylim 1 gün durduk aksama kadar beklemiş kapıda kocam gidince geldi ben ensiz duramam dedi. Bende vicdan azabından öluyorum evli kalamam daha fazla dedim ama senle de olmaz evlendim bebeğim var aileler kabul etmez. Ne yapacağım inanın bildiğiniz gibi değil çok kötüyüm ölüyorum vicdan azabından. Neden böyle birşey yaptım. ?
Evliyim eski sevgilimle konuşuyorum, fikir verir misiniz?
Cevapla