.
Bir ilişkiye ilk adımı erkekler mi yoksa kadınlar mı atmalı? ↗
Bence erkekler sen ne düşünüyorsun?
Bence kadın severse gerçek manada sever ve sevildiğinden her daim emin olursun. Erkek başlarsa ilişkiye yanlış trafoya girebilir.
Evet
Teyzem hep şey der. Bırakın o tür şeyleri ilk erkekler yapsın, ilk seni seviyorumu o desin, sarılmak istiyorsanız ilk o sarılsın... daha bir sürü şey saydı neyse. Ben size tersi olursa olacakları söylüyorum der. Çünkü derdi en ufak bir şeyde başınıza kakar. Ama ilk sen şöyle yapmıştın, ilk sen böyle demiştin falan diye. Ki gerçekten de çok haklı bence
Bak o konuda da gerçekten sen haklısın
Teyzenin ellerinden öperim ama seviyorsan gelip onun söylemesini beklemek saçma bence.. İlk sen böyle demiştin diye başına kalksa nolur, sen erkek olup gelip döyleyecek yüreğin yoktu ben gelip söyledim utan biraz dersin o yerin dibine girer zaten.. Bu arada gidip hoşlandığını söylemek ayıp, günah veya küçük düşürücü bir şey değil ki kim seviyorsa gidip söylemeli bence beklemek bir başkasına fırsat vermektir
@Seversin_diye beklemek derken şöyle yani bir erkek seviyorsa ve kızda seviyorsa ona yol açmalı. Belli eder vs. gelip açılır zaten. Ama ben kesinlikle o düşüncedeyim çünkü gerçekten erkek beyni farklı çalışıyor
Erkek beyniyle alakası yok. Ataerkil zihniyetle büyütüldüğümüzden dolayı erkek teklif etmişse ask, hoşlantı kadın teklif ederse aranıyor falan gibi düşünülürdü eskiden ondan kaynaklı.. Mesela dikkat et görücü usulünde de erkekler kıza gidiyor, mesela kız beğenip ailesiyle gitse owww yangın çıkardı anadoluda neler neler söylenirdi hahdhdnakxkdkwl biraz ilim irfan sahibi kişi emin ol umursamaz haa kadın gelmiş söylemiş, haa erkek söylemiş ne farkeder ki?
@Seversin_diye
emin ol o kadar fark eder ki..
Biraz kendini yetiştirmiş kişilerle ilişki kur
@Seversin_diye
Ben önüne gelen herkesle ilişki kuran biri olmadım asla da olmam zaten. Bir noktada da nasip kısmet bu işler
Erkek arkadaşım dikkat çeken birisiydi birkaç ay birlikte çalıştık bende artık hoslantidan fazla hisler hissetmeye başlamıştım direkt şey dedim iş çıkışı ben sana aşık oldum haberin olsun hsjakaidkksj
Seni cesur kız Helal olsun vallahi Ya ben duygularını ifade eden kadınları daha çok seviyorum benim gözümde basit falan değil.
Peki o ne dedi
@Kerimkaratekin beklemiyordu büyük ihtimal peki sana şu an ilk date teklif edebilirmiyim dedi... o şekil de gelişti 1.5 yıldır birlikteyiz. Ucuzluk olduğunu düşünmüyorum seviyordum söyledim bunu diyemeyecek kadar özgüvensiz ya da egolu değilim.
İyi ettin neden ucuzluk olsun bir bayan beni sevdiğini söylese hoşuma gider sevinirim tebrik ederim helal olsun cesur kızsın
İlkadım atma konusunu bir cinsiyete yüklemek bana fazla mantıklı gelmiyor. Sonuç itibari ile ilk hoşlantı kimde başladıysa ilk adımı kendisi atabilir. Ilk adımı atmak ayıp bir şey değil.
Söylediklerini Kesinlikle katılıyorum dostum Bu arada profilim gizli sorumu İyi görebilmişsin ya bu konu*da Aklım çok takılıyor acaba gizli profilimi kullansam açık profil mi diye Sence ne yapmalıyım?
Anladım Ya şimdi sorulara ve yazdığım cevaplar herkes görüyor ya böyle gıcıklık yapanlar falan oluyor o yüzden gizlemiştim açayım o zaman.
Cevap
7Cevap
Seven taraf atar a
Bence de
İlk adımı seven kimse atmalı bence bir taraftan beklemek bana göre saçmalık.
Katılıyorum
Seviyorsanız bence beklemek saçma, gidip söyleyeceksin... Bekle kız söylesin, bekle erkek söylesin diye diye ömür biter. Ben hoşlanıyorsam gider çat diye söylerim, kimin söylediği de çok önemsiz.
doğanın kanunu aslan kovalar ceylan kaçar bu dur... erkek yürümeli
Evet akakskskfkdkfkfk
🌸☺️
Biz adim atınca olmuyor belki onlar adım atınca olur
Belki denemek lazım
Aynen
Kadın da erkek de atabilir ilk adımı ama daha çok erkekten beklenir jshsjdje
Mecbur sana ilk adımı erkek atacak adam sonuçta soyu kuruyor akakskskfkdkfkfk
Aaaa yine sen senin sorularını cevaplamışım jshsksjs ben bu zamandaki erkeklerin soyu çok önemsediğini düşünmüyorum genel olarak
Olsun iyi yapmışsın benim sorularıma cevaplamak kalitedir öyle ya ne olacak ekonomik krizde millet çoluk çocuk sahibi olamıyor ki zaten devlet otomatik olarak hadım etti
Bence yapmak isteyen yapar ya benim tanıdıklarım var durumları yok ama çocukları var bazı tanıdıklarım var durumları çok iyi ama evlenmek istemiyorlar bile
Sen de ismini keşke kalite yapsaymışsın jshsksjs
Devlet hadım etti kısmı çok iyiydi kshskshs bana bir yorumu hatırlattı jshsieje
Hatırlatma yapmayı severim ya baksana ekonomik krizden dolayı millete evlenemiyor evlense de çocuk sahibi olmak istemiyor
Konu ne ara çocuk yapmaya geldi ya jshsksjs konunun dışına çıktık herkesin düşüncesi farklı tabi bu konularda
Ben de bilmiyorum navigasyonu kaçırmışım o ara farklı yollara saptik 😂
Sjshskns
Neyse işte şöyle öyle yani taksimetreyi kapattım Bu arada merak etme fazla ücret almayacağım akakskskfkdkfkfk
Teşekkür ederim sjshks ne kadardı acaba
Güzel kızlardan para almıyoruz sohbetiniz güzeldi
niyee hep erkekk anlamiyorumm yaa.. kizlar acilincaa kotu oluyorlar
Ben de zaten tam da bunu söylüyorum niye kadınların duyguları yok mu kadınlar açılamaz mı bir erkeği kendine bir ifade edemez mi Çok da güzel ifade eder
aynennnn demeeee yaaaaa :( iste yok olmaz diyorlar
Olur olur sen olmaz diyenlere bakma
yillar once denedimm, olmadii oda dedi olmaz
Yani biz de genelde olmaz cevabı alıyoruz ama birisi olmaz dedi diye hiç kimseyle olmayacak anlamına da gelmiyor
aynenn oylee haklisinn ama genelde erkeklerinn aklii aynii buyuzden.. mesela Şu an biri var is yerinden ona acilamiyorum korkuyorum
Ben şahsen hiç korkmam ki bir tanesi istemez öbürü ister dünyada milyon tane erkek milyon tane kadın var aman sen de takma kafaya Ben şu son iki üç aydır öyle meseleleri dert ettim ki kendime şimdi düşünüyorum da yok ya kendimize ediyoruz vallahi boş ver niye kafaya takıyorsun ki ondan hoşlanırsın o olmaz iki gün sonra başkası olur dünyada insan mı bitti
Adım falan yok ya uğraşmayın böyle şeylerle.
Anladım 😊
fark eder mi sence
Benim için elbette fark etmez ama herkes için aynısı olmuyor
önemli olan senin fikrin kardeşim boş ver herkesi
Bence olur
Ilk kim hoșlanirsa
Dediğim yanlış anlama lütfen ama o bölgenin erkekleri ince ruhtan anlamaz
Sadece Mardin değil ki Doğu tarafının her yeri aslında öyle aklı başında kültürlü insan şöyle çıkar oradan kendini kurtaran başka şehirde okul okuyan çevresini değiştiren insanlar farklı olur ama orada kalan özellikle Doğu bölgelerinde Mardin Antep Urfa veya diğerleri hep kıro
Kadınlar
Neden
Erkek
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?