Erkek arkadaşım benden ayrılalı 4 ay oldu hâla bana neden öyle yaptı niye böyle yaptı diye kendimi yiyip bitiriyorum?

Arkadaşların nasıl unutucam. Nasıl yani? Hani zaman tek çareydi? 1.5 yıl sevgili kaldık o benden ayrıldı. Neden arkadaşlarının sevgilisini savundu? Neden rahatsız olduğum konular ona göre onu yönettiğim konulardı? NEDEN?

Erkek arkadaşım benden ayrılalı 4 ay oldu hâla bana neden öyle yaptı niye böyle yaptı diye kendimi yiyip bitiriyorum?
Cevapla