Erkek arkadaşım goruldukten sonra neden benden kaçıyor?(sevgilim degil)?

2 3 yıldır tanıdığım siniftan bir erkek arkadaşım var. çok konuşmuyorduk sınıflar değişince. son zamanlarda sınav için soru soruyorduk birbirimize ve konu bi şekilde +18 konulara geliyordu. sakayla karışık konuşuyorduk. dogum günüme geldi imalı imalı gizli bakislar falan. bi süre boyle konuştuk. ve artik bana sende icraat yok telefonda böyle konuşuyorsun dedi. 2 gun once sabah karsilastik sınıfına gelicem dur sen falan dedi. sansimiza sınıf çok kalabalıktı başımda bekledi güldü yerime oturdu ben nereye oturcam falan dedim gel kucağıma dedi 2 kere sordum oturudm bi kere boynunu optum. hatta giderken haberleşelim disarda görüşelim dedi. aksamjna yazdı etiket olduk tüm sınıfa ben sen yapmazsın sandim icraat varmis sen de. herkes unutana kadar görüşmeyelim. cok kalabalıktı çok saçmaydı o an yapmamız falan dedi. bikac kişi sormus sevgili misiniz diye arkadaşız demis. ve çok abartıyor kiz halimle konusulmayi bu kadar takmadım ama o sırf gorulduk diye konusmayi kesti siniftan çıkmıyor 1 kere karşılaştık onda da ben selam verdim. hic bise olmamis tanismiyormusuz gibi neden davranıyor ve neden bu kadar takti
Erkek arkadaşım goruldukten sonra neden benden kaçıyor?(sevgilim degil)?
Cevapla