Geçmişte istismara uğradığım için erkek arkadaşım benden ayrıldı?

Erkek arkadaşıma çok güveniyordum, bana çok iyi geliyordu ve ben de bu güven neticesinde sır gibi sakladığım aslında unutmaya çalıştığım olayı ona anlatmıştım şimdi burada detay vermek istemiyorum ama bu okay beni çok kötü etkiledi uzun süre erkeklerden korktum hep ama erkek arkadaşım hiç öyle biri gibi değildi. Ben ona anlatalı 3 ay oluyor ama o iki gün önce bana uzun uzun düşündüğünü benim gibi biriyle birlikte olmayacağını kafasından çıkaramadığını falan söyledi ve beni suçladı başında öyle şeyler geçenler normal olmaz dedi. Çok üzüldüm böyle yapmasına ve bunu uzun süredir güvendiğim tek erkeğin bana söylemesine çok kırıldım. Ben hiçbir zaman mutlu olamayacak mıyım? Her zaman kendimi kilitleyecek söylemek istediklerimi sır mı tutmak zorunda olacağım?

Geçmişte istismara uğradığım için erkek arkadaşım benden ayrıldı?
Cevapla