Eski erkek arkadaşım kötü birisi olduğunu söyleyerek benden gitti?

Eski erkek arkadaşımla 3 kez ayrıldık ve her defasında tekrar barıştık en son kötü birisi olduğunu söyleyerek hatta yaptığı kötü davranışları benden sonra kaç kızla konuştuğunu falan da söyledi ama ona yazdığım bir kaç şeyi vereceğim mektuplar falan işte ne düşünür sizce ve geri gelmesi için ne yapabilirim o olmadan ayağa kalkmakta güçlük çekiyorum canım yanıyor ne yapmam gerek sizce?
Eski erkek arkadaşım kötü birisi olduğunu söyleyerek benden gitti?
Cevapla