İlişkilerin temel sorunu, erkeklerin olayları ciddiye almaması mı yoksa kadınların çok ciddiye alması mı?

Herhangi basit ya da güç bir konuyu erkeklerin ciddiye almaması mı daha büyük sorunu beraberinde getirmeye yetiyor yoksa kadınların çok ciddiye alması mı?

İlişkilerin temel sorunu, erkeklerin olayları ciddiye almaması mı yoksa kadınların çok ciddiye alması mı?
İlişkilerin temel sorunu, erkeklerin olayları ciddiye almaması mı yoksa kadınların çok ciddiye alması mı?
Cevapla