Erkekler kendilerinden buyük kadınla niye ciddi ilişki düşünmüyor?

Afedersiniz ama ortalık malı mıyız? Cok duzgun kadınlar var edebiyle yaşayan işinde gücünde aile kızı. Doğru insan karşısına çıkmamıştır Allah nasip etmemiştir birsekilde bekar kalmıştır. O yaşında diye yatmalık mı oluyor ne yani. Insanların tercihlerine saygı duyarım tercih etmem benden kuçük olmalı ya da yaşıt olmalı diyebilir kimse kimseyi zorlamıyor zaten. Çıtır da isteyebilirsin sana kalmış. Yaşımdan kuçük gosteriyorum daha gecen kadın patronum sen asla 37 olamazsın ne kadar genc duruyorsun dedi. Yaşıt sanıp geliyorlar sonra da elalem ne der sen buyuksun nasıl evlenirim ki muhabbetleri oluyor ya da bizim yaş grubumuzu direkt yataga atmalik olarak goruyorlar. Andavala bak sen. O ailenin buldugu her koşe başında bir sevgili yapmis arkadan veren 19 luklar gibi olamadık haklısıniz beyler!

Erkekler kendilerinden buyük kadınla niye ciddi ilişki düşünmüyor?
Cevapla