
Sevgilinizi sizi aldatırken yakalasanız ne yaparsınız 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgilinizi sizi aldatırken yakalasanız ne yaparsınız 🤔
#Aşkİlişkileri
Bunu yasadim eve bir girdim bi kadınla yemek yiyor kadının üzerinde bunun tişört falan beni beklemiyordu büyük ihtimal yalnız kadının bacaklar onun uzerinde... bir şey yapmadım birkaç parça esyami alıp çıktım ordan gördüğüm an gelen iki damla göz yaşı hariç anlamadım bile kesildi o an ona karşı duygularım zaten
Yanlarına gider "Muhabbetinizi bölmüyorum ya, düğün tarihinizi konuşuyorsunuz sanırım. Size hayat boyu mutluluklar." deyip oradan uzaklaşırım. O kişi benim için bitmiştir artık.
Cevap
7Cevap
Ortamı basar ikisinin de canına okurum
Yanına gider merhaba derim. Gerisini o düşünsün
Hiçbir şey yapamıyosun mal gibi kalıyosun yaşamış biri olarak bizzat söyleyebilirim bunu 😀
Ahahahah keşke her şey senin düşündüğün gibi olsa 😀
@Aafro-dit ben onun nasıl biri olduğunu biliyorum tanışmış ikiliyiz ve gayet iyi dost olduk 😊
Habersizce bırakır giderim ne halt yerse yesin derim
Yaptıklarına yapacaklarına pişman oldular 🤭
Böyle boş muhabbetlerle uğraşmamak için sevgili yapmıyorum
Soğuk soğuk davranıp giderim. Havalı kadın olurum. Çöpünde yaşamaya devam etsin.
İkisini de muhtemelen komaya sokarım
Suratına tükürürüm
Yüzüne tükürürüm
Öldürrrürüm tüm cümle alem duyar onu rezil ederim
foto çekerim kanıtlamak için ailesine sutlarim
Gider en yakın arkadaşına veririm
Aldatmaya aldatma ile karşılık vermek mi 🙄 çok saçma öyle bir şey yaparsan ondan bir farkın kalmaz ki
İntikam önemli. Anlasın yaptığını. Sonra da basarım tekmeyi zaten
Bana göre yanlış, intikam istiyorsan onu önemsemeyip ayrılmak ve kendi geleceğine odaklanıp kendini geliştirip nereye geldiğini göstermek ve nasıl bir kızı kaybettiğini anlaması daha iyi bir intikam olabilir bence
Yine de saygı duyuyorum 😊
Doğrudur, görüş farkı
Canı cehenneme ya ne halt yerse yesin pislikk
İkisini de oraya gömerim
Yanına gider eyvallah derim
Yanina giderim ayrilirim
Rezil ederim
Çok kötü olurdu
Bırakır giderim
Döverim net🦦
Bırakırdım
Bence yapılacak tek bir şey var zaten 🙄
İnkar ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?