Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Bgyontar
Sevgilinizi/eşinizi aldatırken yakalasanız, ne yapardınız?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Bgyontar

Ben daha önce aldatıldım bu yüzden de kimseyi aldatmam, çünkü aldatılmak o kadar büyük bir acı ki anlatılmaz.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#İhanet
07 Temmuz, 2023 Cuma 22.02
Böyle bir ihanete uğramak gerçekten çok can acıtıcı. Şu anda bir şey hissetmesem bile ben de zamanında aldatıldım. Aldatılmadan önce de sadakate önem veren biriydim zaten. Kimseyi aldatmadim, aldatmam da..
Sonuna kadar inkar😅😅... şaka yaa allah korusun aldatmayın aldatılmayın😇
Sende o potansiyel var 😂
Ne potansiyeli😅?
İnkâr inandırmav🤣
Ben ayrılırdım tabi ki de ne yapacağım başka. öyle birinin hayatımda yeri bile olmaz. kalbi olan karakteri olan bir insan sevdiği kişiyi aldatmaz hiç bir şekilde
Kameraya alır. Mahkemede delil gösterir, tazminat davasü açıp ciğerini söker alırdım.
Hep kadınlar mı alacak bro 😂
Yeapp 🤑😎😎
Takip edeyim mi seni
Bilmem 😅
İki gün sonra etme dersen bilmem
Benim takip listem sabit ya. Gerek yok boş ver 😅
Sen bilirsin
Cevap
8Cevap
Döner arkamı giderdim aldatan insan tek bir kelimeyi bile haketmiyor çünkü
En güzelini yaparsın ama onun travmasını atlatmak bayağı
Öyle Allah kimseye yasatmasin
Daha önce yaşadığım için biliyorum gerçi benim durumum biraz farklıydı sevgilim biseksüel çıkmıştı ve beni bir kızla aldatmıştı
Aaaa
Çok ilginç 😂
Bencede 😅
Kızla aldatıldım birde onu erkek sanıyorum 😂
Çok komik ama aslında içler acısı acınacak durumda öyle insanlar
Oda doğru haklısın 😊
Aldatmam önce kendime sonra karşı tarafa olan saygımdan.
Sessizce çeker giderim evliysem gerekli tüm davaları açtırırım.. ama ben kendim muhatap olmam asla.
Belki biraz sinsilik yapardım bilemem ancak hiç bir şekilde onunla konuşmazdım gözlerine bile bakmazdım oradan uzaklaşır ve onu hemen hayatımdan silerdim
Acımasız kadın modeli 😂
Beni aldattılar da ben aldatmadım karakterim de öyle bisey yok
Bu durum gerçekten çok kötü
Bisey yapmam güle güle derim
Yakalarsam o an arkama bile bakmadan o yerden ayrılır.
Böyle şeyleri düşünmek bile beni kahrediyor o yüzden no cevap
yakaladım ve sonu tabiki ayrılık oluyor aksi düşünülebilir mi
iyi ki senden kurtulmişum böyle iğrenç birini hayatımda tutmadığım için bana bir kupa verilmeli derdim
ben aralarına katılırdım 3 kişi yapardıkk
Uff ciddi misin
Sevgilin olmak vardı sen adamın iliklerini kurutursun 🤩
Koyar ama umurumda olmaz uzaklaşırım birdaha da yazmam yazarsa da görüldü atıp bırakırım
Duygusal ilişkiyi bıraktım bende aldatıldım
Çok kötü bir duygu
Ayrılırdım/boşanırdım.
Aldatmam olacak eşimi
Ayrılırım. Ayrıldım da ama yakalamadım.
Olduğu yerde ağzına sıçar yoluma bakardım:)
Helal 👏👏
Bırakırım
Soruyu yanlış anlamışım 🫢
Tabiki öyle bişey yapmam, kendime yakıştırmam
Estağfurullah sorun değil 😊😊
aldatmam karaktersiz değilim
✨Eski eşim✨
Yapma ya üzüldüm
Ayrilirdim
Ayrılırım hemen
Boşarım
Kizarim
Ayrılırım.
Ayrılırız.
Ayrılirdim
Aldatmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?