4 5 Saat yazmadım diye bana uzun bir ayrılık mesajı atmış?

Arkadaşlar çok kötüyüm.. Dün geceden beri ağlıyorum. Tanışma aşamasında olduğum erkek dün gece bana upuzun bir ayrılık mesajı atmış. Sebebi ise benim onu önemsemediğimi düşünmesiymiş. Dün öğlen konuşmuştuk iş çıkışı benimde spor programım var telefonu kapatmam gerekiyor dedim sonra görüşürüz dedim ona bi alındı gibi hissettim zaten. 4 5 saat sonra anca eve vardım işlerim o kadar sürdü yazıcaktım tam bi baktım o bana yazıyor, baya bekledim mesajını bi baktım veda ediyor. 🥹🥹 Aşırı bozuldum çok ağladım ve sadece “Sorun değil, senin kararın saygı duyarım” gibi bir şey yazdım. Çok alındım çok üzüldüm ama gururumu ayaklar altına alamadımm. Hiç sormadan etmeden neden bunca zaman yazamadın diye sormadann benden ayrılmak istediğini yazmış 🥺 Doğru mu yaptım? Sizce bana döner mi?
4 5 Saat yazmadım diye bana uzun bir ayrılık mesajı atmış?
Cevapla