Ilk o mesaj attı ama 6 saattir yazdığıma yanıt vermedi, tepki göstermekte haksız mıyım?

Naber diye mesaj attı ama hala dönmedi saat kaç oldu. Umrunda değil miyim diye düşünmeye başladım. Abartıyor muyum?

Ilk o mesaj attı ama 6 saattir yazdığıma yanıt vermedi, tepki göstermekte haksız mıyım?
Cevapla