6 gündür yazmayanan erkek seni çok özledim nerdesjn diye mesaj atti?

6 gundur yazmayan erkeğin Nasılsın mesajına insanlık bende kalsın diye cevap verdim seni çok özledim nerdesjn diye cevap verdi.

Ne yapmalıyım cevap vermeli miyim yoksa görüldü mu atmalıyım

6 gündür yazmayanan erkek seni çok özledim nerdesjn diye mesaj atti?
Cevapla