6 gundur yazmayan erkeğin Nasılsın mesajına insanlık bende kalsın diye cevap verdim seni çok özledim nerdesjn diye cevap verdi.
Ne yapmalıyım cevap vermeli miyim yoksa görüldü mu atmalıyım
6 gundur yazmayan erkeğin Nasılsın mesajına insanlık bende kalsın diye cevap verdim seni çok özledim nerdesjn diye cevap verdi.
Ne yapmalıyım cevap vermeli miyim yoksa görüldü mu atmalıyım
Bence sal gitsin. Madem bu kadar özleyecekti de niye önce yazmadı 6 gün mesai mi kaldı üstüste? Belli ki kendince senin yazman için taktik yapmış sen yemeyince dayanamamış. Yazsan yarın birgün nasılolsa cepte diye seni süründürmeye de kalkar bu o yüzden boş ver
Çok haklısın
Cevap
4Cevap
Sen 6 gündür kış uykusunda mıydın yaz da gelemedi senin yüzünden derim
😂😂😂😂 sence görüldü mu atiyim napiyim ya
Hiç yüz verme bence umursamaz gıcık şey bak sinir oldim 😂
Udusuwjwjshshshss
Aa kız ben salağım desene tekrar barışan o peşinden koşan ben yazmıyor ya fotoğraf paylaşıyor bana yazmıyor anlattım da böyle sevmiyorum dedim de yine aynı
Aganın çavuş uyanmış heralde
Galibz
Arkadasin libido tavan yapmisa benziyor
Bana da öyle geldi
cevap yazma hiç konuşma.
Fotoda ister birazdan 😁
Öyle huyu yok
Çok klasik bi hikaye
Nasil
Neden ki
Bilmiyorum
Sen nededin
Daha bakmadim
Nedem
Bilmiyorum soğudum ondan
Ozaman sil gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?