Ilk buluşmadan sonra mesaj atmadı 3 gün geçti. Bende içimde kalmasın diye aşağıdaki mesajı gönderdim nasıl?

Merhaba , aklıma takıldı da , ilk buluşmadan sonra mesaj felan atmadın, aramadın veya beni sormadın. Ben kötü bisi mı yaptım ya da elektrik mı alamadın sebebini söyler misin? anlayışla karsilicam üzülmemde. Sadece sana değer verdiğim icin üzüldüm kirildim yani. Çünkü eğer bir insan bir insanla konusmak istiyorsa her zorluktada olsa arar hatrni sorar. Bizde böyledir. Yanı resmen benle dalga geçiyor gibi geldin. Normalde konuşmazdım ama içimde kalsin istedim
Ilk buluşmadan sonra mesaj atmadı 3 gün geçti. Bende içimde kalmasın diye aşağıdaki mesajı gönderdim nasıl?
Cevapla