3 gün önce mesajlaşırken, müsait değilim yazmıştı ondan sonrada bidaha konuşmadık?

3 gün önce mesajlaşırken, müsait değilim yazmıştı ondan sonrada bidaha konuşmadık. sizce şimdi mesaj atıyım mı yoksa ondan mı bekliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
sevgili değiliz, benden hoşlandığını söylemişti sadece. bende onu seviyorum ama çıkmıyoruz.
3 gün önce mesajlaşırken, müsait değilim yazmıştı ondan sonrada bidaha konuşmadık?
Cevapla