Sevgilimin "özledim.." mesajına gülücük attım. O da görüldü attı ve 3 gündür konuşmuyoruz?

Arkadaşlar bana mesajda özledim falan yazmak çok saçma geliyor bence bunlar telefondan ifade edilecekse en azından arayarak edilir. Bu yüzden gülücük (😂) attım. Şimdi o da görüldü attı 3 gün geçti konuşmuyoruz hiç. Ben de o bana görüldü attı diye yazmam. Sevmediğimi falan mı düşünüyor acaba? Halbuki neden gülücük attın diye sorsa, aklıma sen geldin çok güzel bi yüzün var gülesim geldi derdim. Ne olacak böyle? Seven insan yazar mıydı sizce?
Sevgilimin "özledim.." mesajına gülücük attım. O da görüldü attı ve 3 gündür konuşmuyoruz?
Cevapla