Sevgilim 2 gündür yazmadı sonra bana hiçbir şey yokmuş gibi selam yazmış normal mi katşılayalım?

2 gündür bana hiçbişey yazmadı ben ona en son telefon numaranı ver dedim o da iki gün sonra sadece selam yazmış normal mi
Sevgilim 2 gündür yazmadı sonra bana hiçbir şey yokmuş gibi selam yazmış normal mi katşılayalım?
Cevapla