Sevgilim bana buluşalım dedi 2 gündür yazmadı bu gün buluşacaktık hiç bir şey yazmadı ben yazdım cevap vermedi kötü hissediyorum?

Zaten ilişkimizde bayadır sorunlar vardı bu buluşma ile düzeltirim sandım her şeyi o da böyle yaptı ne yapmalıyım

Sevgilim bana buluşalım dedi 2 gündür yazmadı bu gün buluşacaktık hiç bir şey yazmadı ben yazdım cevap vermedi kötü hissediyorum?
Cevapla