2 gündür flört ettiğim birisi var bugün hiç yazmadı? açıklamayı okuyun lütfen?

dün bir şey dedim o yüzden biraz soğuk yaptı sabahtan beri de hiç yazmadı benim yazmamı mı bekliyor yoksa konuşmak istemiyor mu bilmiyorum. sizce yazmalı mıyım yoksa yazıp bir yerlerini kaldırmıyım mı? şimdi bu cümlemi linçleyecek kişiler çıkar onlara söylüyorum erkekler ilgi gösterince şımarır bunun aksini kimse iddia etmesin.
2 gündür flört ettiğim birisi var bugün hiç yazmadı? açıklamayı okuyun lütfen?
Cevapla