Ona ayrıldığımı ve hakkını helal et mutlu ol diye mesaj attım ama hiç bir tepki vermedi yazmadı?

Görücü usulü tanıştırıldık 3 hafta görüştük artık oldu bu iş gibi bakılıyordu herşey öyleki bana iki gündür hayatım bebeğim gibi hitaplar ile seslenmeye başlamıştı fakatonun başka şehire yerleşmek istemesi fikri bana uymadı söyledim ama ısrarla burada yaşamak istemiyorum dedi bende ona mesaj attım bu ilişkinin sürmeyeceğini onun iyi biri olduğunu ama benimde kararımın ailemin de olduğu bir şehirde olmak istediğimdi hakkını helal et karşına seveceğin ve kafana uyan biri mutlaka çıkacaktır dedim Allah a emanet ol yazdım ama o hiçbirşey yazmadı cevap bile vermedi sizce neden? Not: o ailesi ile benimle aynı şehirde yaşıyor zaten evlenip başka küçük bir yere gitmek istiyor gideceği yer küçük iş sorunu olur yaşam kısıtlı biz İstanbul'da yaşıyoruz.
Ona ayrıldığımı ve hakkını helal et mutlu ol diye mesaj attım ama hiç bir tepki vermedi yazmadı?
Cevapla