Ayrıldık ama dostça ayrıldık ona son kez mesaj attım okuyup cevap vermedi ne anlama geliyo?

4.5 aydır ayrıyız numaraları silmemiştik arada arkadaşça hal hatır sorma dışında bir şey olmadı o istemişti ayrılmayı. bir ay kadar önce ona tekrar konuyu açtım olmayacağını söyledi. bir ay sonra ben artık numarasını silmeye karar verdim ona iyi dileklerimi içeren dualarımda yer verdiğimi anlatan istemediği için kararına saygı gösterdiğimi anlatan iyş niyet ve iyi dilek temennisi dolu bir mesaj attım son kez. mesajımı okumuş whatsapp dan ancak bir hoşçakal bile demedi:( . ve numaramı da halen silmemiş kontrol ettim ne anlama geliyo bu
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona saygı gösterip son kez veda mesajı attım ona dualarımda yer verdim bir hoşçakal demek bu kadar mı xor insanlık da mı öldü ve numaramı neden halen silmiyor. Biz evlilik aşamasına gelmişti k bir gün saygısızlık etmedim seni üzmekten çok korkuyorum diyen insan bir hoşçakalı mı çok gördü bana ve numaramı neden halen silmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Aşkı tanımayan acı çekmemiş olanlar anlayamaz acımasız yorumlarınızı uzak tutun çektiğimiz acı gözyaşı aldığımız enkaz bize yeter
Ayrıldık ama dostça ayrıldık ona son kez mesaj attım okuyup cevap vermedi ne anlama geliyo?
Cevapla