Sevgilimle ayrıldık fakat çok üzgündü, mesaj atsam mı?

Sevgilimle ayrıldık ama ayrılırken ağlıyordu üstünden bir iki gün geçince öpüşmemiz gereken konular vaar diye mesaj atsam mı
Sevgilimle ayrıldık fakat çok üzgündü, mesaj atsam mı?
Cevapla