Sevgilisi vardı ve ben onu çok seviyorken ondan uzaklaşmak zorunda kaldım. şuanda durumları kötü gibi mesaj atmalı mıyım?

şuanda durumları kötü gibi acıklı şeyler paylaşıyor kız. ve sanki bir tane şerefsiz ona yavşıyor? ne yapmalıyım lütfen bana sevgilisi var uzak dur demeyin 5 ay durdum durmaya çalıştım ama yine durursam kızı kaptıracam bundan korkuyorum.
Sevgilisi vardı ve ben onu çok seviyorken ondan uzaklaşmak zorunda kaldım. şuanda durumları kötü gibi mesaj atmalı mıyım?
Cevapla