Sevgilim onun üzerine çok düşüyorum diye ayrıldı benden, ne yapacağım ben?

Onu çok önemsiyordum ve çok seviyordum. Günün bir öğününü atlasa kafama takardim. Ye derdim. İnce giyinip dışarı çıksa kalın giyin derdim. Foto at bakacagim kalın giyinmiş misin derdim. İlişkimiz boyunca bir kez bile para harcatmadim. Ona lazım olur diye. Sürekli arayıp sorardım. Ama asla dayanamiyacak kadar üzerine gitmezdim. Darlamazdim. Bunları bahane ederek benden ayrıldı. Ne yapacağım ben? Onu çok özlüyorum 😭
Sevgilim onun üzerine çok düşüyorum diye ayrıldı benden, ne yapacağım ben?
Cevapla