Sevgilim kapanmadığım için benden ayrıldı ne yapacağım?

Arkadaşlar sevgilimle 2 yıllık ilişkimiz var çok mutluyduk ama onun hassas olduğu iki konu var kıskançlık ve kapanmak. Bana sürekli kapan diye söylüyordu en sonunda bende tamam dedim. bir hafta içinde kapan yoksa bitecek dedi bende kapanıp açılmak istemiyorum tam anlamıyla kapanmak istiyorum kapanınca pişman olmak istemiyorum kendimi hazır hissetmiyorum dedim ona. Oda bitti o zaman dedi ben ne yapacağım?
Sevgilim kapanmadığım için benden ayrıldı ne yapacağım?
Cevapla