Sevgili bile olmadigim kişi geri döner mi ya da beni hiç sevdi mi acaba?

Bakın biz 1 buçuk yıldır aynı okuldaydik sadece okula yeni geldigim zaman ilk 2 hafta yüzüne bile bakmamıştım sonra ilk yuzyuze gelmemizde hoslanmaya başladım arkadaşlarım falan da shiplemeye başladılar neyse sonra deprem oldu ve bende çok merak ettim ve fake den yazdım tabi bişey olmamıştı ona ama ben yazdım. Sonra çok malca bı konusmaydi kim olduğumu da söyledim o da arkadaşlarına söyledi ve dalga geçtiler neyse geçen sene picti ben de bu seneye göre daha maldim ve geçen sene kız kankasi benle dalga gecirtmisti yani kız çevresi vardı baya. Neyse bu seneye gelelim okul başladı her şey normal gidiyordu sonra yine okul başladıktan 2 hafta sonra bir sürü şey yaşadık yüzüme bakmayan çocukla her tenefus bakisirdik sırada benden büyüktü aynı sinif değildik yan tarafima geçerdi sırf yan yana olalım diye yavaş yürürdü banka oturup biz bankın önünde oynuyoruz diye beni izlemisligi vardı ya da hiç oynamadığı bı oyunu sırf bana yakın olmak için oynuyodu falan fisman. En azından okuldaki kızlarla da konuşmuyordu kız çevresi de yoktu hatta buna yilisiyorlardi ben de oturdum izleye başladım o da hiç yüz vermedi çıktı gitti. Neyse işte okulun başından beri galiba 5 6 ay böyle devam etti. Sonra bu çocuğun morali bozuktu bir ara sonra tatile girdik tatilden sonra geldiğimizde nakil denemiş ama olmamış dediler neyse işte yine o 5 6 ay içinde 1 buçuk iki ay kaldı sonra biz 15 tatile girdik ama girmeden önce bu mutluydu ve okuldaki son dksini benim yanımda sıraya girerek ve bana bakarak bitirdi sonra arkadaşlarıyla falan gittiler işte.

Güncellemeler
+1 yıl
Halbuki 15 tatilden sonra 1 haftalık nakil kabul surecindeymis ama mutluydu bilmiyorum. Sonra ben dayanamadım gittikten 15 gün sonra yazdım. Bu bana yavsadi yani mesaj atınca olurr görüşürüzz falan diye uzatirdi nereye nakil gittin dedim yalansız falan cevap verdi. neyse biz işte boyle 1 ay konuştuk ama arada niye hep ben yazıyorum diye daha doğrusu haftada bir trip atardım 3 gün falan yazmazdim hep ilk konusmayi ben baslatirdim
Güncellemeler
+1 yıl
Ona da konu bul konuşalım derdim o da bulamıyorum derdi neyse en azından nasıl olduğumu sor dedim onu da bı kere yine benim açtığım konudan sonra nasılsın dedi yine ilk mesaji atmadı. Neyse genelde rahatsız ediyor muyum böyle davranıyorsun diye sorardım hep dün çok soguksun istersen yazmayabilirim 👍👍 diye mesaj attım. O da atma bence dedi sonra işte niye birden böyle düşündün falan dedim üstünde durdum o da öyle dedi
Sevgili bile olmadigim kişi geri döner mi ya da beni hiç sevdi mi acaba?
Cevapla