28 üstü erkeklerin yazmasindan rahatsiz oluyorum, sizin de yaş sikalaniz var mi?

24 üm. Ve buradaki erkekler hep 30 üstü sanki. Yoksa bana yazanalar mi öyle anlamadım bı.

28 üstü erkeklerin yazmasindan rahatsiz oluyorum, sizin de yaş sikalaniz var mi?
Cevapla