Özellikle 30 yaş üştü erkekler yazabilir mi? Sizce yanlışım var mı ayıp ettiğim bir durum var mı?

Ben 25 yasındayım 1 bucuk yıl bir ofiste servis elemani olarak çalısıyorum. Asıl mesleğim stilistlik fakat bana gore işler hep bana cok uzaktı ve kotu insanlar karsima cikmisti en son bu iş karsima cikti ve evimede cok yakin ve insanlarinida seviyorum. Sorun şu ben élimden gelenin fazlasini yapiylrum ama patronum bana karsi hep sert. 5 katli bir yer hergün silip supurup toz alıyorum. Herkese özenle onlar istemeden caylarini kahvelerini goturuyorum normalde patron disinda herkes kendi almasi lazim ama brnim icin problem degil sonra kahvaltilarini hazirliyorum bunlar hep sonradan eklendi. İçimden geliyor bazen ofise birseylwr alıyorum. Düzeni cok seviyorum düzensiz bir sey gordugum zaman hemen ne gerekiyorsa alıyorum. Ama kuçuk seyler oldugu icin kimseyi rahatsiznetmiyorum bu konularda. Sonra camları siliyorum, 4 tane lavabo var oralari temizliyorum. 5 katli yeri inip cikiyorum. Bunları gocunmadan yapıyorum ama patronum bana gıcık sebep ise bana diyiyorki ben istemeden bir sey getirme bende herkese cay kahve gotururken ona ayip oluyormus gibi dhsunup kendisinede goturuyorum. Gicik oluyor ama kotu niyetim yok onun disinda benden cok memnun ama bana sert dacraniyor neden
Özellikle 30 yaş üştü erkekler yazabilir mi? Sizce yanlışım var mı ayıp ettiğim bir durum var mı?
Cevapla