Esikisini unutamadığını benle ilişki istemediğini söyledi geçen sene ama ara ara merak ettim diyip yazıyor buluşmak istemiyor?

Uzun süredir yazınca buluşalım dedim istemedi unutamadım dedi ama konuşuyor benimle her yönden güzelsin de diyor kafam karışık diyor beklemeli miyim?

Esikisini unutamadığını benle ilişki istemediğini söyledi geçen sene ama ara ara merak ettim diyip yazıyor buluşmak istemiyor?
Cevapla