Ondan hoşlandığımı söyledim, istemedi. Aradan 3 ay geçti ve o yazdı. Karşılık vermeli miyim?

Hıc beklemezdım yazdı sizce gitmeli miyim🥹🫠
Ondan hoşlandığımı söyledim, istemedi. Aradan 3 ay geçti ve o yazdı. Karşılık vermeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorun neyse gidip yuzyuze konusucam bakalım neymiş teşekkürler zaten kalabalık bır yerde buluscaz 🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Buluştuk o ara annesinin böbrek yetmezliği varmıs hastalıgındsn dolayı reddetmiş anlatamammıs hastane raporlarını vs de gösterdi eğer ıstersen tekrar konusmaua baslayalım dedı bende geçmiş olsun bunu bana anlatabılırdın dedım şu saatten sonrada ben istemiyorum her kötü gununde benı bu şekilde uzak tutacaksan yanında olmama gerek yok dedım
Ondan hoşlandığımı söyledim, istemedi. Aradan 3 ay geçti ve o yazdı. Karşılık vermeli miyim?
Cevapla