Erasmusla almanyaya geldi kendisi. Dating sayfası sayesinde tanıştık. 2 aya yakın yazıştık, sonra buluştuk, Beraber iki gün geçirdik. Baya da güzel geçti o iki gün, ikinci gün bana o dating sayfasını sil dedi, elimi tuttu. Benden hoşlandığını söyledi. Uzun mesafe olur dedi. Beraber tatile gidebilirmiyiz dedi, bilmiyorum dedim. Öpmek istedi, yanaktan izin verdim. O 2 ay konuşmamızın onun icin böyle düşünmesini sağladığını söyledi.
neyse, buluşmadan 2 hafta sonra ben zaten onun yaşadığı şehire ve ülkeye arkadaşımla gezmeye gidecektim. gittim. Bi gün arkadaşlarla buluşcaz sende gel dedi, restoranda yemek yedik, yüzmeye gittik. Baya ilgiliydi benle, saçımı okşadi, baya uzun sarıldı
. Akşam ona keşke ikimiz ayrı buluşabilsek dedim. Oda Bencede, yarın buluşalım dedi. Seni almaya gelicem dedi.
Neyse hazırlandım, tam buluşma saatinde seninle açık olacağım, simdi buluşacağız iyi güzel ama benim almanyaya gelme niyetim yok, nasıl olucak dedi. Bende Okay sen bilirsin yazdım. Sonrasında biliyorum zor olacak ikimiz icin, ama buluşmasak daha iyi olacak dedi. Ben de dedim sorun degil, dışarı çıkacam simdi dedim. Öneriyim mi bazı yerler dedi, sadece görüldü attım cünkü kırıldım açıkçası.
Sizce mesajla teşekkür etmelimiyim güzel günler icin? Yoksa böyle yapmam daha mi iyi? Lütfen yardım edin bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ne olursa olsun güzel vakit gecirmissiniz. Bence tesekkur et ama daha fazlasini yazma.
Ich habe auch eine Fernbeziehung. Wer will der kann.
Ne yazıp yazmayacağımı hic bilmiyorum.. kafam karışık. Problem ist er ist in İtalien, ich halt in deutscgland
Ouu okay krass. Hmm…schwierig iwie..
Evet.. o yüzden teredütte kaldım. Ama 3 aya o üniversiteyle bitiyor, ben bitiriyorum. Aslında sonrasında kendi paramızı da kazanacağız
Also wenn er sich nicht bereit erklärt nach Deutschland zu ziehen, würdest du nach Italien auswandern? Ist halt die Frage.
Ja Warum nicht, wenn ich meinen beruf in der hane habe..
Liebe kennt auch keine Grenzen.. aber neue Sprache, Neue Umgebung, keine Freunde und Familie.. ich mach mir tagtäglich auch Gedanken darüber. Aber mein Freund will mit mir in Deutschland leben danach schauen wir weiter
Ja die sache ıst dass unsere berufe internationale sind.. wir Hätten kein Problem also. Er meinte schon zu mir du könntest Ja nach Italien ziehen. Ich frage mich eher, warum er auf den letzten drücker einen Rückzieher gemacht hat
Ach voll gut wenn die Berufe passen. Hmm.. ich denke er fühlt sich nicht in der Lage darum zu kämpfen. Oder er hat Interesse verloren- was ich nicht denke
An dem Tag dachte er ich hätte abgesagt und hat mir drei Fragezeichen geschickt. Nach ein paar Stunden dann halt die nachricht.
Aber er hat auch wirklich andauernd geschrieben immer..
Hmm ich weiß nicht ganz, wie alt ist er? Das hat auch was mit reife zu tun. Vielleicht wollte er nicht auf dich losgehen sondern einfach akzeptieren und trz was gutes tun
27
Wenn du für ihn Gefühle empfindest dann schreib ihm einfach… ihr könntet es wenigstens versuchen
:)
Danke 🥰 und wie würdest du schreiben? Weiß gar nicht was ich so sagen solll :/
Ich würde beginnen mit,
Selam.. nasilsin? Ben son günlerde biraz düsündüm ve bunlari seninle paylasmak istiyorum..
Und gerne, kein ding
Klingt gut.. vielen lieben Dank dir 😊
Adama sadece yanaktan öptürürsen gelmez...
İki gün tanıdığım birisine öyle cabuk açıklamam
2 ay konuşmussun.
O buluşmayı iptal etmeseydi belki olurdu..
Bence iyi ki iptal etmiş. Düşünceleriniz farklı. Cocuk aşık degil. Ama sen etkilenmişsin. Senin için daha iyi olmuş. boş ver yoluna bak
Peki nerden hoşlanmadığını anladın? :/
Aşırı hoşlanmış olsa gelirdi. Gelmiyorsa da bir bildigi vardır. Boşa zaman kaybı diye düşünmüş olabilir.
Bilmiyorum. O gün Ben bulusmicsm sandi bana Üc? Isaret yolladi.
Iki saat Sonra da o mesaji yolladi bana
Çokta takma bence... Sal gitsin
Mesaji yazmayim mi yani son olarak? Hersey icin tesekkür ederim tarzinda.. son yazdigina zaten tek görüldü attim
Y rrak yemeyen var mııııı😕