Sevgilimin yanına habersiz gidip sürpriz yaptım ama sevinmedi, görüşmeyelim dedi. Yazmalı mıyım?

Dün yanina gittim sürpriz yaptim pek sevinmise görmedim. Habersiz gittim belki mutlu olur diye okadar özledik tatilden döndü. Bu tatil sürecte ben onu rahatsiz etmek istemedim gezsin eglensin bende yalnizligimdan üzüntümü kendi kendime yerin depresyona girdim kendisine yansitmadim. Bi anda yazmayi biraktin vs dedi böyle habersiz geldigim icin kusuruma bakma mutlu ederim sandim dedim. Acikcasi rahatsiz etmek istemedim benim düsündügüm oydu kendisi tatilde oldugu icin bana yazmasi gerekirdi diye düsündüm. Bana olan davranislarin pek hosuma gitmedi soguktun bana, soguttun dedi. Anahtari aldi benden iste ben bi soka girdim sasirdim yani üstüne de gitmemeye özen gösterdim. Beni kovdu iste seni birakayim dedi yok ben gidebilirim dedim. Eve dogru giderken mesaj atti. Erkek arkadasim bir süre görüsmeyelim dedi bende Şu an degil biraz sakinleselim konusalim dedim. Tamam dedi. Bugun yazmali miyim? Beklemeli miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Bi kac saat sonra tekrar konusacagiz yani
Güncellemeler
+1 yıl
Konu halloldu arkadaslar fikirleriniz icin Tesekkürler 🙋🏼‍♀️
Sevgilimin yanına habersiz gidip sürpriz yaptım ama sevinmedi, görüşmeyelim dedi. Yazmalı mıyım?
Cevapla