Eğer buluşmak için de yazmazsa bu dediklerimi yapıyım mı?

Flört ettiğim beyle buluşmak için plan yaptık aramız da liimoniydi biraz. Hafta sonu buluşuruz dedi ama ne arıyo ne yazıyo ben yazmak istemiyorum hep ben çabaladım çünkü. Ben yazmıcsm eğer o da yazmazsa nurmasını silip sosyal medyadan da çıkarıyım mı? Çünkü hiç konuşmuyoruz yazmıyo hep işim var bahanesi. 1 haftadır yazışmadık ne yapıyım?
Eğer buluşmak için de yazmazsa bu dediklerimi yapıyım mı?
Cevapla