İlk buluşmadan sonra iletişime geçmedi sizce yazsam mı yazmasam mı?

konuşmak istemez kendi kararı saygı duyarım ama böyle de çok garip kaçıyor açıkçası ondan yazsam mı ya da yazmasam mı bilemedim
İlk buluşmadan sonra iletişime geçmedi sizce yazsam mı yazmasam mı?
Cevapla