Ciddiyim dedi ilk buluşma sonrası yazmadı iki gün oldu ona tokat gibi cevap yazmam gerek mi sizce tanıdık bide?

Ciddiyim dedi ilk buluşma sonrası yazmadı iki gün oldu ona tokat gibi cevap yazmam gerek mi sizce tanıdık bide?
Cevapla