İlk buluşmamız güzel geçti aslında ama hala yazmadı, ben mi yazsam?

farklı şehirlerde oturuyoruz. Beni aldı, evime geri bıraktı. Ayrılmadan yazışırız, eve varınca sana yazıcam dedi. Tik yok. eve varınca sen yaz dedi mi hatırlamıyorum ama. Hala bekliyorum dün akşam dan beri tık yok. Ne yapayım, teşekkür mü edeyim yazıp? Yoksa bekleyım mı?
İlk buluşmamız güzel geçti aslında ama hala yazmadı, ben mi yazsam?
Cevapla