İlk buluşma çok iyi geçti ama hala yazmadı, sizce benden hoşlandı mı?

Bugün Twitter'dan tanıştığım biriyle date'e çıktım... sohbet çok sardı hatta başka bir yere gidelim bir kahve daha içelim dedi tam 4 saat sürdü iltifatlar da etti çıkışta eve bırakmayı teklif etti ilk buluşma bir de Twitter'dan tanıştım diye reddettim bir tek ona bozuldu orada ayrıldık ben metroya geçtim o da aracıyla ayrıldı ama henüz mesaj atmadı ilgisi varsa hemen yazması gerekmez mi?
İlk buluşma çok iyi geçti ama hala yazmadı, sizce benden hoşlandı mı?
Cevapla