Eski sevgilimle geçenlerde konuştuk ilk o yazdı ama barışmak için yazmadı ben engelledim diye sormaya istek atmış?

Ama tabi konu konuyu açtı o gece sabaha kadar konuştuk ki sadece o gün değil 3 4 gün boyunca sabaha kadar konuştuk beni hâlâ çok sevdiğini soyluyo barışmak istediğini soyluyo ama barışmak mantığına yatmadigini soyluyo eskisi gibi olmaz hicbirsey diyo ondan ben ayrılmıştım ve birden ayrıldım birdaha böyle birden ayrilicagimi dusunuyo en son 3 4 gün önce konuştuk birdaha da konuşmadık benim yazmamı mi bekliyo bilmiyorum sizce yazmalı miyim barışır miyiz bilmiyorum

Eski sevgilimle geçenlerde konuştuk ilk o yazdı ama barışmak için yazmadı ben engelledim diye sormaya istek atmış?
Cevapla